GROTTO REVIEW: Lovefest 2015 – Dan treći

156
Lovefest 2015 - Dan treći

Trećeg i poslednjeg dana, Lovefest nam je pripremio prava iznenađenja, a neka nismo ni sami očekivali.

Za početak Mene, čiji set treba pohvaliti kao veoma dobar warm up set. Deep, minimal, sirov, mračan i veoma hipnotišuć. Fin početak 3. večeri. Nastavili su Klaus i Lea Dobričić u malo bržem i intenzivnijem stilu, poznatom srpskoj publici.

Fire Stage je ove godine imao najbolji flow poslednjeg dana. Jedan od najboljih setova, kojem je festivalska publika prisustvovala, imao je Danny Daze. Silikon, silikon i silikon. Oni koji znaju o čemu pričam će se odmah pronaći u sred mase dok gumeni sint praktično “poliva” masu dovodeći ih do trenutka besomučnog pumpanja. Iako mlad,  Danny je banjsku publiku izvozao kao iskusan DJ.

Booka Shade sa svojim hitovima je oduvala masu. Live Act sa bubnjevima je držao pažnju tokom celog seta, kao i pesme sa njihovog poslednjeg album (izdvajamo “Love Inc.”). Set prepun toplih melodija je očarao posetioce Vatrenog stejdža i hipnotisao ih do poslednje pesme, koja je imala začuđujući efekat kompletnog dizanja atmosfere. Tyga-in Remix “Washing Up” je uradio baš to što stoji u nazivu pesme- oprao masu!

Iako će neki reći da je James Zabiela bio iznenađen rođendanskom čestitkom, u intervjuu koji je dao za Grotto, naglasio je da ne želi takve proslave (verovatno od silnog partijanja prethodnog dana). Mada moramo naglasiti da je trud festivala oko “duvanja svećica” bio izuzetan i da je Lovefest potvrdio da je tu da širi ljubav, kako prema publici tako i prema gostujućim artistima.

Festival ljubavi je na najvećoj bini zatvorio niko drugi do Dejan Milićević, koji je proslavio 20 godina svoje DJ karijere. Ovim putem čestitamo Dekiju i da mu još dobre i kavlitetne muzike prođe kroz šake, kao i nama na njegovom setu kroz uši.

Glavna atrakcija na Energy bini činio je savršen flow od Richard Zepezauer-ovog berlinskog house-a preko toplog minimala Fred P-ja i apstraktnog zvuka DJ QU-a. Borut i Doo su zatvorili andergraund alternativu na Energetskom stejdžu.

Atheist Rap, Goblini i Hladno pivo za ljubitelje gitare i bubnja kao i svaki put u Srbiji oduševe i ostave publiku da traži još.

Sve u svemu kad bi sumirali 9. po redu Festival Ljubavi rekli bi smo da je se svakog dana poboljšavao osećaj gradacisjki od dobrog ka fenomenalnom. Treba izdvojiti Hunee-jev set sa drugog dana gde je čak i velikan kao što je Dubfire došao da pleše uz eklektiku japanskog majstora. Uskoro nam ponovo sledi Intergalactic Funk na 20/44 kao rođendanski poklon Beyond House ekipe u subotu 15. avgusta, što će obradovati publiku u Beogradu koja se nada da će doneti malo tog festivalskog raspoloženja za one koji nisu mogli da prisustvuju. Blake Baxter, čovek kog ćete uskoro moći da čujete u intervjuu za Grotto i njegova lavovksa zapažanja vezana za današnji techno i scenu u svetu elektronske muzike. Pre party/afteri na bazenu gde je čak i Dancetrippin.tv odlepio koliko je bilo dobro – savršena desetka! Zamerka možda jedina- nadglašavanje zvuka sa Fire-a na Energy stage-u – definitivno na čemu treba poraditi sledeće godine.

Ove godine Banja je dobila jednog od pobednika sezone u Srbiji među festivalima, ali smo sigurni da će Evropa ovo shvatiti kao još jedan ozbiljan projekat i uvrstiti ga u vrh festivalske scene ovog leta.

Do 10. Lovefesta, samo rejv, samo ljubav!

LOVEFEST – DAN DRUGI [GROTTO REVIEW]

LOVEFEST – DAN PRVI [GROTTO REVIEW]