GROTTO REVIEW: OSTGUT Showcase Night

162
OSTGUT Showcase Night

Nakon titana techna, Richie Hawtina i Minus Showcase večeri u Rovu ispod Vojnog muzeja, drugo veče je održano u DEPO-u, usled lošeg vremena. Kao i prve večeri, produkcija organizacije Apgrade je ostala na visokom nivou. Zvuk, video, svetlo – ambijent savršen za početak OSTGUT showcase-a.

Schwabe je bio prvi. Za razliku od ostalih, njegov intro je bio u stilu Panorama bara. Mračan, utvaran, hipnotišući. Uspeo je da dočara kompletan osećaj OSTGUT -a od samog početka.

Nakon Schwabe-a, za pult prilazi prvi  Berghainski rezident. Nakon odličnog house intra, na koji se  može nadovezati kao dugogodišnji ljubitelj house zvuka, Borisova energija  je počela da priprema masu za ton večeri. 4×4 ritam do kraja, gde hipnoza krece da radi pri ulasku u njegov drugi sat seta. Protutnjao je kroz masu i svojim zvukom uspeo da naelektriše za Functiona.

Čim je ova legenda Berghaina stala za pult, odmah se moglo primetiti koliko je Function zaista pravi ljubitelj zvuka i zadovoljstva koji zvuk pruža. Odjednom se cela soba otvorila zvukom i krenuo da propagira masi pravi Berghain zvuk. Kroz intenzitet industriala, “ispolivao” je masu kao kiša koja je pljuštala napolju. Za sve koji su mislili da je techno samo jedan pravolinijski ritam, Function se potrudio i da edukuje masu novim zvukovima, ubacujući breakbeat elemente u svoj set. Ali ni melodije nije manjkalo. Tejadin “Sucre” je premostio masu sa mračnog i besomučnog pumpanja na melodiju koja je oduševila masu.

Kao odličan melodični intro, Efdeminova lomljava na počeku seta je osvežila publiku. Bazirajući se više na melodiji i samom ritmu, atmosferičnim padovima i distintkivnom repeticijom, Efdemin je dosegao vrhunac večeri. Uzlaznom putanjom Efdemin je pokazao kako se završava jedna noć u Berghainu i Panorama Baru.

Iako je dogadjaj bio zakazan za Rov, ovo bi možda moglo postati tradicija za naredne Apgrade vikende. Outdoor i indoor dan. Produkcija ove večeri je na fenomenalnom nivou, osvetljenje i ozvučenje su pokazali da se radi o ozbiljnom timu ljudi koji drži do kvaliteta.

Sledeći Apgrade event je Loco Dice 18. septembra gde će mu podršku činiti Caleb Calloway, Aleksandar Ivković i Vlada Janjić u Magacinu Depo.

Apgrede @Facebook

PODELI
Prethodni članakFREE DOWNLOAD: Manya – This Light
Sledeći članakGROTTO INTERVIEW: Mathew Jonson
Grotto
Grotto je prva srpska “house” internet zajednica, osnovana 2005. godine kao forum oko kog su se okupljali ljudi koji poštuju house zvuk. Sama reč “grotto” zapravo znači “pećina” (ital.) i ovde predstavlja jedan underground pokret koji je kroz klub osnovao ex-admin, Rem. Njegova vizija je bila da na jednom mestu privuče što više ljubitelja pravog house zvuka. Klub je promenjen, ali ta ideja i dalje je nastavila da živi… Iz nje se upravo rodio Grotto – ultimativni muzički web portal i forum! Naša misija je obrazovati i oplemeniti mlade ljude (ili barem one koji se tako osećaju) kroz jedno kvalitetno muzičko putovanje sa puno dobrih vibracija!