Drugo veče rođendanskog slavlja Heiniken Lovefesta je uspešno završeno. Ljubitelji elektronske muzike su počeli da pristižu na Fire Stage već oko 22h. Za one koji imaju nešto drugačiji muzički ukus Live Stage je priuštio rep veče gde su najpoznatije zvezde sa naših prostora, bacali “rime”. Dok je na Energy Stage-u priušteno pravo osveženje za one koji vole da se njišu uz disco ritmove.

Energy Stage je bilo prvo mesto koje smo posetili, a došli smo u vreme kad je za DJ pultom bio Horse Meat Disco. Na naše veliko iznenađenje, masa je i više nego odlično prihvatila ovu vrstu zvuka. Mnogi su se vratili u vreme kad je disco bio jedina opcija koju ste mogli da čujete u urbanim klubovima 80tih i 90tih.

Lovefest 2016 Zenker Brothers Horse Meat Disco Ellie Allien Ben Klock review

Nakon nekog vremena poželeli smo da se preselimo na Live Stage i uživamo u Marčelovim hitovima. Provozao nas je kroz svoje albume, ali takođe je želeo publici da predstavi i neke novije stvari. Standarno je animirao publiku svojim duhovitim opaskama, pa je tako u jednom momentu zatražio vrisak od dela publike koja je trezna i onog dela koja nije. Nakon “merenja”, Marčelo, a i sama publika se iznenadila većim procentom trezih ljudi.

Lovefest 2016 Horse Meat Disco Zenker Brothers Ellie Allien Ben Klock review

Odslušali Marčela i pod jako dobrim utiskom otišli na Fire Stage na kom smo đuskali sve do jutra. Bina je izgledala zaista veličanstveno dok su animacijje i svetlosni efekti bili inovativni i na nivou svetski poznatih festivala. Celokupna organizacija festivala se pobrinula da ovo bude zaista spektakularna proslava 10. rođendana.

Ben Klock Lovefest 2016 Horse Meat Disco Ellie Allien Zenker Brothers review

Ellie Allien, umetnica iz Berlina koja dugi niz godina živi u Londonu gde i producira svoju muziku. Elektrosnka muzika je imala jak uticaj na nju pa je 1999. pokrenula svoj label pod nazivom Bpitch Control. Jak i energičan set, a publika joj je uzvartila svojim pozitivnom energijom, đuskajuci bez prestanka. Traka iz njenog seta koju bi posebno izdvojili je Emmanuel Top – Acid Phase. Nakon Ellie, na stejdž dolazi headliner veceri – Ben Klock, jedan od rezidenata Berghaina od 2005. godine. Kao jedan od velikih producenata i ljubitelja techno-a izašao je na binu i počeo da vozi masu svojim ekstatičnim trakama.

Drugo veče festivala zatvorili su Zenker Brothers. Najuporniji su ostali do 7 ujutru, dok je bilo i onih koji su produžili na after.

Lovefest 2016 Horse Meat Disco Ellie Allien Zenker Brothers Ben Klock review

Utisci sa druge večeri su i više nego pozitivni, a sa nestrpljenjen čekamo poslednje veče ovogodišnjeg festivala. Stay Tuned!