GROTTO REVIEW: HillsUP festival 2017 – Dan 01

159
Review Peter Portman HillsUP festival 2017 recenzija

Grotto ekipa je oko 23h stigla na Tić polje, lokaciju HillsUP festivala i odmah smo se zaputili na Shuma stage, nadajući se da ćemo bar malo čuti warm up set koji je radio Dumanya. Međutim, on kao dobar domaćin, u šta smo i mi kasnije imali prilike da se uverimo, prepustio je DJ pult Peter Portman-u koji je umesto planiranih sat ipo radio skoro dva sata.

Shuma stage, koji je dobio naziv po svojoj lokaciji, šumi, je već imao popriličan broj posetilaca. Odmah nam se svideo taj ambijent, pojačan čak i jednim ogromnim dinosaurusom. Sama produkcija stejdža je na zavidnom nivou, ozvučenja i osvetljenja ne fali. Kada gledate u binu iz mase DJ je kao silueta, detalj koji se jednom našem adminu veoma svideo.

Peter Portman je odlično kuvao masu, pripremajući ih za set Dejana Milićevića. Primetili smo da je mnogo ljudi došlo da ga čuje i da su uživali u njegovoj muzici. Portman je svašta provlačio kroz set, jer mu njegov mixing skill dozvoljava da se non-stop igra sa plejerima i miksetom, tako da je konstantno šetao kroz podžanrove house-a. Trake koje su obeležile njegov set su: Burial Young Death (Sainib Remix), Karizma – Work It Out, Rogue D – Baby Sing A Song (Live Edit), Tom Budden – Losing Control (Oli Furness Remix), Oli Furness – Kick It.

Peter Portman @ HillsUP festival 2017 (Shuma stage)

Peter Portman sinoć na Shuma stage-u zakuvava pred Dekija 🙂

Posted by Grotto – The Way Of Life. on Friday, July 14, 2017

Oko 01h na scenu stupa Dejan Milićević. Nadovezuje se profesionalno na Portman-ov set i nastavlja da ubrzava ritam i BPM. Stejdž se polako popunjava, a Deki, kao i Portman, šeta po žanrovima i traži ono na čemu bi se zadržao. Oduševilo nas je to što je izvrteo nekoliko house klasika.

Dejan Milicevic @ HillsUP festival 2017 (Shuma stage)

Dejan Milicevic nas je sinoć oduševio na HillsUp Festivalu pustivši nekoliko house klasika <3

Publika je uglavnom mlada, što je super sa jedne strane. Drago nam je što žele da se kroz ovakve umetnike muzički edukuju, ali opet nisu na pravi način iskazivali oduševljenje setom DJ-a kojeg slušaju. Bilo je tu i 20-ak Dekijevih najvatrenijih fanova koji su tik uz binu igrali/skakali uz skoro svaku pesmu koju je pustio. Trake koje su obeležile njegov set su: Red 7 – I Lost My Shoes On Acid (Dejan Milicevic Edit), Mark Broom – Can’t Wait, Muthafunkaz – You Cant Hide (Marko Nastic Unreleased Remix).

Review Dejan Milicevic HillsUP festival 2017 recenzija

Oko 03h Marko Milosavljević preuzima kormilo. Krenuo je odmah tvrđe i brže. Bazirao se na tech/techno i pokušavao da bržim ritmom zagreje publiku na zlatiborskih 9 stepeni.

Marko Milosavljevic @ HillsUP festival 2017 (Shuma stage)

Marko Milosavljević oko pola 4 jutros zagreva Shuma stage na 9 stepeni 😀

Međutim publika je opet želela nešto malo laganije i melodičnije trake. On se lagano prilagodio i tako držao do samog kraja tj. do 05h kada je stage zvanično i zatvoren. Trake koje su obeležile njegov set su: Thomas Banglater – Turbo, Oeil Cube – Disk Two, Argy – The Difference.

Review Marko Milosavljevic HillsUP festival 2017 recenzija

Prvo veče HillsUP festivala na Shuma stage-u obeležile su uglavnom house note sa primesama blažeg techno-a. Večeras Mene, Ilija Djokovic i Marko Nastić, dok će im domaću podršku pružiti Srđan Krčmar.