Drugi dan na Shuma stage-u, HillsUP festivala, bio je rezervisan, uglavnom, za malo tvrđi zvuk. Kao i u četvrtak i sinoć smo stigli na Tić polje oko 23h i narednih 30ak minuta smo slušali lokalnog DJ-a Srđana Krčmara. Očekivali smo da čujemo warm up numere, jer je posle njega po satnici nastupao Mene. Umesto toga dobili smo peak time/club/tech/funky verzije pesama kao što su “Star 69” od Fatboy Slim-a ili “How Deep Is Your Love” od Calvin Harris-a na 128 BPM-a. Ovo nam se nikako nije svidelo, jer je rano, a i kada radiš warm up za nekoga ili pre nekoga moraš se prilagoditi i znati šta da vrtiš.

Prvi dan vikenda je pa je tako i malo više ljudi od samog početka bilo među borićima, a organizatori se večeras nadaju još većoj poseti. Ljudi su bili raspoloženi i spremni za đuskanje do 5 ujutru.

Mene, koj i je pobednik Beat talents takmičenja, se nadovezao na Krčmara jednom bržom i jačom trakom. Kroz 15ak minuta je smirio strasti i ubrzo smo slušali njegov prepoznatljiv zvuk. Videlo se da je dosta ljudi došlo da ga sluša, što je za svaku pohvalu s obzirom da je relativno novo ime na sceni. Oduševilo nas je to što mu je set bio 80% autorski, vrteo je svoje trake, čak i jednu premijerno. Trake koje su obeležile njegov set su: Mene – Radi, Mene – Wave.

Mene @ HillsUP festival 2017 (Shuma stage)

Mene je sinoć na HillsUp Festivalu uglavnom vrteo svoje trake, respect!

Posted by Grotto – The Way Of Life. on Saturday, July 15, 2017

Na stage se u 01h penje Ilija Djokovic. Krenuo je u malo laganijem ritmu. Progresivniji techno je dominirao prvih pola sata njegovog seta. Primećivalo se da publika želi malo tvrđi zvuk i onda je Ilija pokazao svima zašto je tu gde jeste. Dobar mixing, još bolji odabir traka i u šumi nastade haos. Znao je i posle par jakih numera i da ih odmori nekim Afetrlife-om pa opet da zakomplikuje. Trake koje su obeležile njegov set su: Deltawerk – Square, Khen – Dreamcatcher, Reinier Zonnevield – Transelement.

Ilija Djokovic @ HillsUP festival 2017 (Shuma stage)

Ilija Djokovic je sinoć krenuo laganije na Shuma stageu, ali je publika želela nešto brži i jači zvuk 🙂

Marko Nastić je trebao da preuzme DJ pult u 03h, ali je svoj set započeo petnaestak minuta kasnije. Na pultu su pred njegov početak seta montirani gramofoni pa je to verovatno razlog za kašnjenje. Ilija je majstorski spustio ritam i pripremio masu za Nastića. Muzika je ugašena na 10ak sekundi kako bi publika ispratila odličnog Iliju i pozdravila početak seta headliner-a večeri. Odmah se videlo da Nastić ima puno obožavalaca u ovom regionu i da su jedva čekali da ga čuju. Držao je groovy ritam tokom celog seta dok je masu odmorio na samom kraju sa poslednje dve pesme.

Drugo veče HillsUP festivala na Shuma stage-u obeležio je nešto tvrđi zvuk. Večeras slušamo dve dame – Lenu Glish koja će raditi otvaranje i Leu Dobričić koja zatvara stage, dok će između njih nastupiti M.U.T.O.R. i Kristijan Molnar.

Tekst: Bojan Bojanović, Ilija Dugonjić