GROTTO REVIEW: Exit festival – Dan četvrti

Faithless, Leftfield, Tale Of Us, Dixon!

620
Exit 2015 - Dan četvrti

Poslednje veče ovogodišnjeg Exit Festivala je, po nama, prošlo senzacionalno. Već od 22:30 pažnju nam je ukrao kalifornijski sastav Capital Cities (Ryan Merchant i Sebu Simonian) koji su tako dobro vladali scenom da su nas tu i zadržali do kraja nastupa. Odličan prenos pozitivne energije na publiku, jako dobre reakcije fanova, a i ostalih ljubitelja Indie POP i Jazzy Electro zvuka. Nizali su hitove, prepevavali klasike, kako brže pesme tako i balade. Specijalan trenutak se dogodio kada su frontman-i grupe pozvali na stage glavne organizatore Exit Festivala, gde su se ovi zahvalili publici na odličnoj atmosferi, vajbu i posećenosti, nakon čega je organizator Dušan Kovačević zaprosio svoju devojku na bini što je naravno propraćeno gromoglasnim aplauzima. Capital Cities su ovim povodom i završili svoj nastup njihovim najvećim hitom “Safe And Sound“.

Sledi pauza od 20ak minuta i u 00:00 na glavnoj bini svoj muzički spektakl započinje grupa Faithless koju je većina posetilaca željno i nestrpljivo očekivala. Prva numera, sa podrazumevanom Sister Bliss na synth-ovima, bila je planetarni hit “God Is A DJ” gde je publika pala u trans. Frontman Maxi Jazz nakon toga pozdravlja publiku, Exit Festival i Srbiju sa rečima hvale i sa zadovoljstvom nastvalja koncert. Hitovi poput “Not Going Home“, “We Come One“, “Music Matters“, “Insomnia“, itd. doveli su publiku do usijanja. Specijalno iznenađenje bila je engleska pevačica Kyla La Grange koja je svojim prelepim glasom samo podigla sve na još veći nivo. Fenomenalno je otpevala deo od Cass Fox u numeri “Music Matters“, što smo uspeli i da zabeležimo.

Nakon nastupa grupe Faithless preselili smo se na nama omiljenu Dance Arenu gde smo slušali britanski sastav Leftfield, koji je oformljen sad već davne 1989. godine u Londonu. Na Dance Areni se ne viđaju često LIVE nastupi, a ovo je bio jedan od njih. Zanimljiva scenografija, bogat zvuk, dobar performans, techno, acid i breakbeat muzika devedesetih godina u starom i novom fazonu nimalo nije ostavila prisutne densere ravnodušnim. Po nama jako kvalitetan i zanimljiv nastup.

Sledi DJ set jako traženog sastava Tale Of Us koji čine Karm (Toronto) i Matteo (New York), a direktno iz Berlina su na Dance Arenu doneli sada jako popularan i specifičan Deep House i New Techno zvuk.

Gospodin Dixon, takođe iz Berlina, začinio je jutro na Dance Areni svojim prepoznatljivim stilom koji kako vreme prolazi zadobija sve veću i veću pažnju među klaberima.

Sve u svemu, odlično završno veče na tvrđavi, gde je Exit ponosno proslavio svoj 15. rođendan.

Ako ste propustili neki od naših izveštaja možete ih pročitati ovde DAN 1, DAN 2, DAN 3. Takođe smo napravili i YouTube playlist-u EXIT 2015 u kojoj su svi naši video zapisi.