GROTTO REVIEW: HillsUP festival 2017 – Dan 03

443
Kristijan Molnar HillsUP festival 2017 Shuma Stage

Treće i poslednje veče HillsUP festivala na elektronskom Shuma stage-u muzički je bilo šareno, ali dosta kvalitetno. Za DJ pultom nas je dočekala lokalna DJ dama Lena Glish. Imala je ogromnu podršku publike što je za svaku pohvalu, a na stejdžu se ponašala vrlo opušteno iako je veoma mlada. Vrlo profesionalno je zagrejala publiku pred M.U.T.O.R.-a puštajući afro, soulful, house i laganiji tech. Trake koje su obeležile njen set su: Audiojack – Perception, Black Coffee feat. Cara – I’ll Found You, Dennis Cruz – Fake Party.

Kao što smo i očekivali subota je imala najveći broj posetilaca na Shuma stage-u. Verovatno je ovome doprineo i line up sa dve atraktivne dame koje su otvorile i zatvorile poslednje festivalsko veče, sa dva momka čiji su setovi iako neuobičajeni oduševili sve prisutne.

M.U.T.O.R., koga često slušamo na Beat žurkama, gde je rezident, se nadovezao na Lenu i uglavnom držao isti ritam sa povremenim dizanjima i spuštanjima. Trake koje je vrteo su bile isprepletane prelepim melodijama i nešto dužim brejkovima. Lepo je zakuvao pred Molnara, a ovo su trake koje su obeležile njegov set: Be Svendsen – Nabia, Hraach & Armen Miran – Lullaby, Ugur Soygur – The Secret Budha.

Nakon njegovog seta imali smo priliku da prisustvujemo dvočasovnom putovanju i muzičkoj edukaciji. Kristijan Molnar nas je ponovo uverio zašto je jedan od najboljih i DJ sa najekskluzivnijom muzikom na sceni. Prvih 15ak minuta publika se prilagođavala njegovom zvuku, a kada smo ušli u njegov vibe vreme je proletelo. Gledali smo u publiku i imali smo osećaj kao da slušaju i ne veruju koliko je muzika dobra, a da to nisu Top 100 hitovi. Trake koje su obeležile njegov set su: Peter Pardeike – Love Supreme (Fred und Luna Remix), Radio Sleve – Reverse, Lena Platonos – Lego (Lena Willikens Remix), Traumprinz – N.Y. Diva Been Set On Fire (Kasha’s Vocal Mix).

Sat otkucava 03h i na sceni se pojavljuje Lea Dobričić. Ona, kao naša najpopularnija DJ dama, u Srbiji ima mnogo fanova i logično je da neko kao ona zatvori festival. Dok je vrtela ljudi su skakali, vrištali i dozivali je. Set joj se nije bazirao na suvom techno-u, već je zalazila i u progressive vode. Masu je držala na okupu do samog kraja iako je nastup opušteno mogao da se produži i posle 05h. Trake koje su obeležile njen set su: Spartaque – American Hustle, Monika Kruse meets Pig&Dan – Get Me On, Robert S – Space Illusion, Audiojack – 6EQUJ5, [ Wex 10 ] – Selfie1.

Finale HillsUP festivala prošlo je savršeno. Pun stage, kvalitetna muzika, publika prezadovoljna, artisti takođe. Shuma stage iako je samo dve godine star pokazao nam je da takva lokacija uparena sa elektronskom muzikom ima ogroman potencijal za dalji razvoj.

Našu kolekciju snimaka pogledajte ovde. Utiske sa prvog dana možete pročitati ovde, a sa drugog ovde.

Tekst: Bojan Bojanović, Ilija Dugonjić