Grotto Review: Apgrade Weekend 2017 – Dan 02

1150

Ako je prvi dan Apgrade vikenda prošao šarenoliko uz techno momente kao što smo pisali ovde. Onda drugi dan svakako ovoga puta baca akcenat na techno zvuk. I to ne samo zbog mlade zvezde u nastajanju – Amelie Lens, već i zbog naše Tijane T i Sven Vath-a koji umeju ozbiljno da zavrte tvrđi zvuk. Bilo kako bilo, stigli smo da čujemo Tijanu T koja je svakako po našem mišljenju domaće ime godine – vrteći na najvećim svetskim festivalima i uz najveća imena svetske klupske scene.

Tijana je oduvek volela čudne zvuke uz trippy house i techno uz dosta noise-eva gde se ne lati da pusti kroz sve te sinteze neku poznatu stvar, bilo da je to Donna Summer – I Feel Love ili Justin Timberlake čineći njene setove poprilično egzotičnim. Kroz njen set se i ovoga puta provukao razan breakbeat-tech i techno-acid zvuk držeći masu adekvatno zagrejanom pred sam nastup Sven Vath-a. Oduševila nas je kada je provukla Floorplan – Ritual i Inigo Kennedy – Voyager koji smo do sad čuli samo u setovima kod Tijane i Rodhad-a. Tijana je overall uradila zaista odličan set pre papa Sven-a koji je ovoga puta umesto 3, radio 4 sata.

Ono što je neverovatno kod Sven Vath-a je činjenica da ako čuje neku pesmu kod nekog DJ-a u digital formatu i dopadne mu se – oni posebno za njega pripreme vinyl izdanje. Kada smo pričali sa KiNK-om takođe nam je rekao da i sve demoe koji njegov tim prosledi njemu kao potencijalno izdanje – takođe se čeka još 2 nedelje dok mu ne isprintaju vinyl izdanje da bi preslušao. Možda ga zato i volimo jer je totalni ekscentrik koji uvek ostaje svež sa muzikom gde god ona izašla. Uz silne ovacije i reakcije “AJMO DEDAAAAA” (koje možete čuti u klipu) – Papa Sven je nizao i nizao Srbiji poznate numere od artista kao što su Adam Port, &ME, Patrice Bäumel, Secret Cinema, Frankey & Sandrino, Isolee itd. Bukvalno nema šta nije ispuštao u ta 4 sata. U prva 2 sata je dosta bilo laganiji, kako bi od druge polovine ubacio u 5. brzinu i totalno oduvao masu. Minus mu samo dajemo jer je pustio “Domino” – pa dokle više? 😀

Za sam kraj ostala je Amelie Lens koji je dobar deo muške klupske populacije jedva čekao. Očigledno postoji nešto magično u devojci koja vrti tvrdu muziku kao Nina Kraviz 🙂 Sve u svemu mi smo se ubrzo odjavili jer ne preferiramo toliko kao naše kolege iz OnlyClubbing-a tvrdoću. U svakom slučaju provrtela je svoju pesmu “Contradiction” kao i “In Silence” koja je trenutno broj 1 na Beatport Top100 techno chart-u.

Bilo kako bilo drugi dan Apgrade-a je opravdao takođe očekivanja i podigao provod za lestvicu gore. Večeras očekujemo nama najzanimljivije izvođače gde će po prvi put nastupati VRIL (Live), Modeselektor (iz benda Moderat), Michael Mayer uz domaću podršku Marka Milosavljevića i Stevie Whisper-a. Vidimo se u rovu!

Za ostatak klipova posetite našu Instagram i Facebook stranicu.