Grotto Review: Adriatique & Woo York Live @ Hangar

1873
Adriatique

Čast da otvori zimsku sezonu Blender žurki i gostovanja imao je švajcarski DJ duo Adriatique, kojima ovo nije bio prvi nastup u Beogradu, ali to svakako nije sprečilo ljubitelje Dynamic izdavačke kuće da se još jednom okupe u solidnom broju. Nakon Adriatique-a imali smo i goste iz Ukrajne – Woo York, koji su nam spremili Live nastup.

Noć je bila u znaku DJ dvojaca, ali nas je u istu uveo predstavnik domaće techno scene, mladi Ilija Djoković. Znamo ga već sada svi kao techno DJ-a, mada nas je sinoć obradovao nečim na šta nismo navikli te smo mogli čuti trake kao na primer “Manuel Moreno – Lutas (Original Mix)”. Bila je to mešavina progressive-a, deep house-a i na momente disco zvuka, na šta nisu bili imuni ni momci iz Ciriha. Adrian i Adrian, koji stoje iza naziva Adriatique u Hangar su stigli skoro sat vremena pre nastupa i vreme proveli u publici, uživajući.

Smenu na bini obeležile su varnice dok je publika skandirala imena izvođača, a oni iz prvih redova su uživali i u torti. Zvezde večeri obećale su nam deep house i techno zvuk, ali nisu izostali ni trance zvuci kao što je traka “Marco V – Simulated“, što je neke oduševilo više od ostalih pa su pored vatrometa ka bini poleteli i grudnjaci. Vokali, među domaćim rejverima poznati kao “reči”, inače nisu često prisutni kada se radi o techno muzici, ali su se sinoć mogli čuti u više navrata, a mi smo uspeli da zabeležimo na primer “WhoMadeWho – I Don’t Know (Stereocalypse Remix)“. Mešavinom raznovrsnih melodija naterali su nas da zaboravimo na vreme i bol u nogama.

Nakon dvoipočasovnog seta hedlajnera kući nas je ispratio još jedan dvojac techno scene. Woo York, ukrajinski predstavnici nešto tvrđeg zvuka i novog techno talasa sinoć su po prvi put nastupili u Beogradu, nadamo se ne i poslednji. Svojim moćnim i jedinstvenim Live nastupom spadaju u vodeće predstavnike elektronske underground scene, što su i dokazali.

Sve u svemu, Blender je još jednom zadovoljio naša očekivanja i priredio dosta dobru žurku. Radujemo se zimskoj sezoni i svemu što ona nosi!

Text: Marija Maksić

Prethodni tekstVodimo vas na najveće jesenje Topljenje sa Victor Ruiz-om!