Grotto Recenzija – GREEN VELVET @BelExpoCentar 15.09.2018

511
green-velvet-1

Ove subote (15.09.2018) doživeli smo pravo paljenje vatre u venama dok smo đuskali u Belexpocentru. Posle otkazivanja nastupa u aprilu, zbog povrede kičme, dugo najavljivani Green Velvet, kralj i legenda elektronske muzike, napokon je zavrteo najbolje trake pred punom halom.

Warm-up je bio prava bombonica i kako se hala polako punila tako su Manjane i Vemić sve više ludovali za DJ pultom. Krčkali su nas lagano nagoveštavajući šta nas tek očekuje. Vrteo se kvalitetan House prožet lepim vokalima, jakim klavirima, deep i tech primesama, a ni Acid momenti nisu zapostavljeni. Nizale su se trake poput „UNIT 2 – Sunshine (KiNK Remix)“, „Jordan Peak – Its Time (Original Mix)“, „Sagat – Luvstuff (Armand Van Helden’s Ghetto House Groove mix)“… Odlična muzika i pravi pogodak od strane domaćih momaka.

Kako je na satu otkucalo pola 2 pojavio se, glavom i bradom, Green Velvet, gospodski, sa čašom penušavog vina u ruci. Nije ni pipnuo miksetu a publika je već urlala od sreće i euforije. Par trenutaka kasnije, preuzeo je scenu. Činilo se da je bilo nekih sitnih tehničkih problema sa opremom pa je prvih nekoliko minuta publika đuskala uz „loop“ iste trake. Nakon brige da nešto nije u redu usledio je još veći hajp na dancefloor-u jer je problem rešen i krenula je sledeća pesma pa su tako svi opet zadovoljno đuskali kao da se ništa nije desilo.

Zeleni čuperak nas je vozao kao na rolerkosteru, provlačeći nas kroz različite žanrove elektronske muzike sa svim svojim house, tech house i acid varijacijama, a ni techno trake nisu izostavljene. Dizao je atmosferu do maksimuma uz numere pune ritma i vokala, pa zatim nas lagano klackao uz tvrđe zvuke tech-a i tehna. Naizmenično menjajući stilove, vratio nas je na fabrička podešavanja i ostavio bez trunke energije.

Najveći haos na podijumu izazvala su dobro poznata njegova izdanja poput „Voicemail“, „La La Land“, „Flash“, „Laser Beams“… Na naše potpuno iznenađenje nizali su se i izvrsne trake kao što su „Marco Lys – The Story Continues“, „Der Dritte Raum – Hale Boop“, „Christian Smith & John Selway – Jackin (Shall Ocin Remix)“, „Nic Fanciulli & Mark Fanciulli – Star (Dub Mix)“

I posle više od 3 sata seta dok smo mislili da nam noge otkazuju, iscrpljeni, nastavili smo da đuskamo uz trake pune života i energije koje su nas održavale na nagama. Zapanjujuće, u poslednjih sat vremena Velvetovog seta, samo nekolicina ljudi je sedela i odmarala od hipnotičnog igranja i čini se da niko nije hteo da protraći ni sekund sedeći dok se vrti kvalitetna muzika. Outro je radio Deki Milićević, ali tad smo već morali da krenemo kućama, tako da nismo čuli njegov set (mada sigurni smo da je i Deki odradio dobar posao).

green-velvet-1

Za ozvučenje, light show i celokupnu organizaciju imamo samo reči hvale. Ova žurka će se dugo prepričavati i možemo reći da je Green Velvet definitivno muzički opravdao sva naša očekivanja i da je uspeo jedan veliki Expo centar sa nekoliko hiljada ljudi da pretvori u klub za đuskanje do jutra. Jedinu zamerku imamo za način plaćanja pića na samoj žurci, a to su tokeni koji nimalo nisu praktični… Nadamo se da će organizatori u budućnosti to da promene.

green-velvet-1

Zahvaljujemo se Lovefestu na njihovoj posvećenosti da uspešno izguraju ovaj buking i Green Velvetu što nam je pružio provod za pamćenje.. Jedva čekamo njegov sledeći dolazak! 🙂

Tekst: Anastasja TAŠA Mandic