RECENZIJA | Fatboy Slim @No Sleep Festival, Beograd 15.11.2018

429
Fatboy Slim No Sleep Festival Hangar Grotto Review

Fatboy Slim je sinoć zaista napravio dobru zabavu velikih razmera za jedan četvrtak u Beogradu. Energija koju je definitivno trebalo doživeti bez obriza na muzički ukus.

Fatboy Slim live – BEOGRAD, No Sleep Festival

Gepostet von Grotto – The Way Of Life. am Donnerstag, 15. November 2018

Iskreno, mi smo očekivali muziku u drugačijem maniru s obzirom da se najavljivalo nešto kao njegov poslednji nastup za Cercle, ali to što čovek nije opravdao naša lična očekivanja ne znači da se hiljade ljudi koji vole taj fazon nisu proveli odlično.

Fatboy Slim 📹 @ No Sleep Festival

Fatboy je svetska zvezda sa all-time hitovima i očigledno može i sme da radi baš ono što misli da je najbolje za većinu ljudi u tom trenutku kada radi negde… Istina je ta da nije vrteo samo Bigroom, ElectroHouse i “EDM” – bilo je tu zapravo svega i svačega kroz ceo set, ali većinski je išao ka “EDM-u”. Pa ko voli nek izvoli. Mi smo svakako hteli da ispratimo ovo veliko ime ma šta god bilo, a i videli smo da je većina ljudi uživala u njegovom setu.

View this post on Instagram

Fatboy Slim je sinoć zaista napravio dobru zabavu velikih razmera za jedan četvrtak u Beogradu. – – Iskreno, mi smo očekivali muziku u drugačijem maniru s obzirom da se najavljivalo nešto kao njegov poslednji set za Cercle, ali to što čovek nije opravdao naša lična očekivanja ne znači da se hiljade ljudi koji vole taj fazon nisu proveli odlično. – – Fatboy je svetska zvezda sa all-time hitovima i očigledno može i sme da radi baš ono što misli da je najbolje za većinu ljudi u tom trenutku kada radi negde… Istina je ta da nije vrteo samo Bigroom, ElectroHouse i “EDM” – bilo je tu zapravo svega i svačega kroz ceo set, ali većinski je išao ka “EDM-u”. Pa ko voli nek izvoli. Mi smo svakako hteli da ispratimo ovo veliko ime ma šta god bilo, a i videli smo da je većina ljudi uživala u njegovom setu. – – Inače, moramo stvarno da pohvalimo celokupnu organizaciju No Sleep festivala u Hangaru – zvuk, svetlo, bina, logistika i sve ostalo je po nama bilo na zavidnom nivou i lično nemamo neke zamerke na bilo šta. Svaka čast! Nadamo se da je tako i na ostalim lokacijama po gradu. – – Ljubitelji Techno muzike će imati priliku večeras da se provedu kako su i planirali, a mi se lično najviše radujemo sutrašnjem danu gde nestrpljivo čekamo fenomenalni duo CASSIUS i velikog maestra Lee Burridge-a. Vidimo se. 😘