Grotto Review – BLACK COFFEE @Barutana 23.05.2019

205
grotto-recenzija-black-coffee-barutana-blender

Četvrtak veče – Black Coffee je u Srbiji, pa još plus u Barutani. Vest koja je odjeknula poput dinamita kada smo pre par meseci saznali i objavili da dolazi ponovo kod nas.

Čovek koji je na samom vrhu klupske i muzičke scene u suštini nije zahtevao posebnu najavu. Osvojio je srca domaće publike od samog početka kad je nastupio kod nas na Exit-u 2017. godine. Dovoljno je bilo reći da dolazi utemeljivač afro house zvuka koji je i ovoga puta u sličnoj postavci dobio podršku sa imenima kao što su IDQ, Marko Milosavljević i Coeus.

black coffee barutana blender

Došli smo na žurku malo ranije, oko 23:30h da ispoštujemo i mladog Coeus-a, čija muzika dobija sve više pažnje u svetu, uz podršku artista kao što su Adriatique i slični. Vreme je bilo skoro pa idealno, niti previše hladno, niti previše toplo, uz poneki vetrić koji je čisto tu da osveži masu. Prostor se popunjavao sasvim solidnom brzinom s obzirom da je bio četvrtak, pa je samim tim u masi bilo još toplije.

Coeus je bio u svom elementu i čak sa malo treme, jer je zaista imao težak zadatak, napraviti pravi warmup, ali ne opet dovoljno jak, jer je IDQ svirao posle njega. Nakon kratkog pozdrava sa njim stacionirali smo se u srednjem delu Barutane koji je nekako imao najbolju pokrivenost kada je zvuk u pitanju. Coeus je bio deep, lagan, malo mračniji, melodičan i sa po kojim afro momentom, vrteći raznolike numere od kojih je “Adieu X” u remixu Frankey i Sandrina nama zapala u uho.

Nismo se ove večeri opterećivali da hvatamo ID-eve, prosto je flow bio tako dobar da smo uživali u đuskanju i hladnom piću. Masa je sve vreme pratila svaki zvuk i generalno nam je drago da se ovo veče okupila ekipa koju zanima nešto drugačiji stil koji nije predominatno ‘techno’. Coeus je završio sa ovacijama i oko 00:30 miks pult je preuzeo Pookie kao deo IDQ projekta.

Od prve do poslednje pesme možemo reći da je Pookie klasično izdominirao, pogađajući senzibilitet koji treba da se stvori pred glavnog izvođača. Slagao je poput lego kockica razne numere od kojih je čak 3 bilo iz IDQ kataloga. Uvezao se idealno na mladog Coeus-a i poveo nas je dalje u noć i ples, dozvolivši sebi da pusti noviju hit numeru “Closer” od dua ARTBAT i WhoMadeWho. Iskustvo + znanje + ozbiljna selekcija je mnoge ljude razdrmala tako da je Pookie ispraćen sa velikim aplauzom, pa čak i ponekom suzicom iz mase. 🙂

Satnica nije kasnila, tako da je Black Coffee tačno u 01:45 počeo svoj dvočasovni set. Teško je reći da je bilo i jednog lošeg momenta. Black Coffee zbog ogromnog broja gigova nekada može da zvuči “umornije”, ali ovoga puta mislimo da je bio možda i najbolji od svih žurki na kojima smo ga slušali do sada.

Black Coffee Live @ Blender! 🥰

Gepostet von Grotto – The Way Of Life. am Donnerstag, 23. Mai 2019

Nizao je poznato i nepoznato, staro i novo, emotivno a energično i to u njegovom prepoznatljivom afro/tribal ritmu sa sve progressive primesama.

Prošarao je set sa akapelama i editima pesama kao što su: “Celede – Music Is The Answer”, “Fish Go Deep & Tracey K – The Cure & The Cause”, pa sve do Michael Jackson-ovog hita “Thriller”.

Pozitivne vibracije u Beogradu četvrtkom uz punu Barutanu sa Black Coffee-em na Blenderu! 😍 •pesma: “MJ – THRILLER (verovatno Black Coffee EDIT)?”

Gepostet von Grotto – The Way Of Life. am Freitag, 24. Mai 2019

Teško je bilo ne đuskati uz sve što nam je priredio. Na kraju njegovog seta, i to baš kada je pustio “Tishiki” (pesmu od Paso Doble-a i MasterShine-a gde je vokal davao IDD Aziz), smo već bili na ivici energije, jer smo od jutra stajali na nogama, tako da smo se negde na početku seta Marka Milosavljevića lagano uputili kućama. Mare je krenuo outro baš kako treba, polako provlačeći za nijansu energičnije house bitove sa disco i funky primesama.

Numeru “Tishiki” toplo preporučujemo da je poslušate ukoliko volite autentičan afro house zvuk.

Ako bismo davali bilo kakvu negativnu kritiku, mogli bi da spomenemo da automat za plaćanje karticama nešto nije mogao da se poveže sa internetom. Problem je bio za ljude koji su planirali karticama da plaćaju svoje konzumacije. Takođe, činilo nam se kao da je zvuk generalno bio za nijansu slabije jačine nego što smo inače navikli.

Sve u svemu, žurka je bila 8.5/10 – ljudi taman, atmosfera na zavidnom nivou, kvalitet zvuka kako treba, svetla zadovoljavajuća, wc-a i svega ostalog operativnog taman. Muzika je bila savršenstvo – od strane svih! Mislimo da ova žurka pretenduje da bude jedna od najboljih ove godine. Dug je put do tada – ali ovo veće će svakako ostati u našem pamćenju! Hvala BLENDER organizaciji na ovom kvalitetnom bukingu. 😉

Featured Photo: OSC Visual